sobota, 9 kwietnia 2016

Prolog

"Dziewczyna z tatuażem" 

Wyobraź sobie, że w jednej chwili ktoś próbuje wmówić ci, że jesteś inna. 
Że masz nadludzkie zdolności, że nie pasujesz do tego świata. 
Pewnie pomyślałabyś, że to absurd, nieprawdaż? 
A co gdybyś dostała niepodważalne dowody na to? 
Też byś nie uwierzyła, prawda? 
Aczkolwiek po czasie sama zorientowałabyś się, że coś jest nie tak. 
Coś jest innego w tobie, czego wcześniej nie zauważyłaś. 
Zaczynasz zwracać uwagę na detale. 
Myślisz, że to obłęd. 
Lecz dopiero po czasie dostrzegasz, że to prawda. 
A ty. 
Jesteś wybraną

_________________________________________

Tak więc, wspominałam już o nowym opowiadaniu, a teraz przybywam z wstępnym prologiem. Nie wiem jeszcze jak wyjdzie, ale myślę, że prawdopodobnie to będzie moje kolejne ff. Teraz pytanie, podoba wam się? Kolejnym moim punktem do zastanowienia się są postacie (bohaterowie). Chciałam aby choć jedno moje opowiadanie nie było związane z 1D ani żadnym innym sławnym zespołem, a po prostu imię do którego nie ma przypisanej osoby. Tak, aby każdy z nas mógł się w to wczuć i wyobrazić sobie zachowanie czy charakter bohatera według siebie od podstaw. 
Czekam na wasze opinie i rady lub nawet krytykę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz